Τώρα μπορείς να παραλάβεις την παραγγελία σου, 24/7 σε 2400+ BOX NOW Lockers πανελλαδικά!Mάθετε περισσότερα εδώ : https://boxnow.gr/ |
Η αποστολή των δεμάτων γίνεται επίσης με Γενική ταχυδρομική.
Το κόστος μεταφορικών είναι 5€ για παραλαβή στη διεύθυνση αποστολής και επιπλέον 2€ για παραλαβή με αντικαταβολή (δέματα μέχρι 2 κιλά).
Την ημέρα που θα παραλάβει η εταιρία courier την παραγγελία σας από το κατάστημα μας, θα λάβετε ένα email (ελέγξτε και τον φάκελο των spam ) που θα αναγράφει τον Αριθμό Αποστολής (tracking number), με τον οποίο μπορείτε να εντοπίσετε σε ποιο στάδιο παράδοσης βρίσκεται το δέμα σας. Εντοπίστε το δέμα σας : https://www.taxydromiki.com/track
ΔΕΜΑΤΑ ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΒΛΑΒΗ Ή ΖΗΜΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΜΗΝ ΤΑ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ.
ΤΗΛΕΦΩΝΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΜΑΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΥΣΗ.
Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις:
Α) Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας, μπορείτε να φύγετε από τη σελίδα του ταμείου και να σταματήσετε τη διαδικασία παραγγελίας.
B) Ακύρωση παραγγελίας είναι εφικτή εφόσον δεν έχει αποσταλεί από εμάς. Επικοινωνήστε άμεσα με την ομαδα του amazthing.gr τηλεφωνικά (231-3015891) από Δευτέρα – Παρασκευή ώρες εργασίας (09:00 – 17:00) ή στείλτε μας e-mail στο [email protected] αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας και εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί μπορούμε να την ακυρώσουμε, και φυσικά να σας αποστείλουμε πίσω τα χρήματά σας εφόσον έχετε πιθανόν πληρώσει.
Γ) Εφικτή ακόμα είναι η προσθήκη/αφαίρεση κάποιων προϊόντων από παραγγελία εφόσον δεν έχει γίνει αποστολή της, τηλεφωνικά ή στέλνοντας e-mail.
Παραγγελίες που έχουν αποσταλεί στην courier δεν ακυρώνονται.
Επιστροφή / Αντικατάσταση Προϊόντων
Υπάρχει δυνατότητα επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε).
Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους είναι απαραίτητο να πληρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις:
- Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής οι οποίες εκκινούν από́ τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη-παραλαβή από κατάστημα ή στον μεταφορέα-courier- της συνεργαζόμενης με εμάς εταιρεία ) επιστρέφοντας το προϊόν με την απόδειξη αγοράς, στην αρχική́ του κατάσταση, μη χρησιμοποιημένο, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Ο πελάτης μπορεί́ επίσης να επιστρέψει το προϊόν και στο φυσικό́ κατάστημα amazthing.gr. Εφόσον ελεγχθεί́ το προϊόν και κριθεί ακέραιο και χωρίς ζημίες, θα επιστρέφεται στον πελάτη καταρχήν, το τίμημα με τον τρόπο με τον οποίο η καταβολή́ είχε διενεργηθεί́, εκτός και εαν έχει συμφωνηθεί́ κάτι αλλο με τον πελάτη. Τυχόν τραπεζικά́ ή αλλά έξοδα ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης,βαρύνουν τον τελευταίο.
- Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το www.amazthing.gr.
- Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν ή με οποιοδήποτε άλλο κατόπιν συμφωνίας.
- Ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του σύμφωνα με το 8α.
Διαδικασία επιστροφής:
- Επικοινωνείτε μαζί μας στο email [email protected], για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής. Κατά την επικοινωνία θα πρέπει να γνωρίζετε τον αριθμό απόδειξης αγοράς και τον κωδικό του προϊόντος.
- Είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία σε email που θα σας υποδείξουμε, ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε την αποδοχή της επιστροφής.Συσκευάζετε το προϊόν, ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΤΡΟΠΟ ΩΣ ΣΑΣ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ. ΤΥΧΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΜΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΝΑ ΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.
- Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με την εταιρεία courier που θα σας υποδείξουμε κάνοντας χρήση του κωδικού πελάτη που θα σας υποδείξουμε και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν την εταιρία μας.
*Παρακαλούμε σημειώστε πως τα μεταφορικά έξοδα της επιστροφής τα χρεώνεται η επιχείρησή μας μόνο σε περίπτωση δικού μας λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη.
Για περισσότερες πληροφορίες στείλτε μας email στο : [email protected]